Vintage Las Vegas LED Lys Neon Tegn for Bar Pub Hjem Restaurant Cafe Belysning Tegn Væggen Hængende Dekoration LED-Skilte N052


Tags: las vegas mærkat, led neon tegn, led skilt, neon tegn, neon tegn, udvendige vintage møbler, rød neon bar, metal plakat, combi vintage-stil, vega.

kr200.36 kr235.71
  • På lager
  • p23123



  • For: Bar Pub Hjem Restaurant C
  • tilstand: 100% Nye og Top Kvalitet
  • Stil: Retro og Nostalgisk/Gamle Møbler
  • Sæson: Sommer
  • Fordel: Dropshipping Wall Sticker
  • Oprindelse: IR(Oprindelse)
  • Forsendelse: Anbefalet Gratis Skibet
  • Materiale: Strygejern og akryl
  • Indhold: Garage, En Café, En Bar Øl
  • mønster: Forskellige Former For Reklamer
  • Form: RUNDE
  • Model-Nummer: INGEN
  • Bruger: VÆGGEN

Fragt beskrivelse

1. Prisen på alle varer i vores butik er ab fabrik, eksklusive porto, fragt og skat (fragten er betalt af kunderne selv).Hvis de produkter, du køber, er stort og let at blive beskadiget, vil de blive sendt på træhylder.Det kan mindske muligheden for produkt skader under transport.Omkostningerne for hvert træ ramme er 15 yuan.

2. Om produktet emballage: vi vil pakke produkter i henhold til forskellige produkter.Hvis de produkter, der er nemme at blive brudt, vil de blive pakket ind i boble poser, som derefter pakkes i uafhængige papkasser, og derefter pakket i store kasser.Efter de produkter, der er pakket i god stand, uden der vil blive forstærket med trælister.Lag på lag emballage for at beskytte vores produkter, disse processer er afsluttet af vores virksomheds professionelle emballage master, der er ansvarlig for, at du er ansvarlig for os selv.Så vær tro os!Fordi virksomheden er baseret på ærlighed, og kun på denne måde kan vi etablere et langsigtet samarbejde.

3. Levering metode: til transport-mode kan blive hurtig levering og logistik.Send hurtig kontakt venligst kundeservice for at ændre fragt, og du betaler fragt til os først, vi hjælper dig med at betale til hurtig selskab, sende logistik generelt direkte linje logistik -, fragt-til at betale, har brug for at samle op.Der er direkte logistik fra Yiwu til alle dele af landet.Når du vælger logistik, vil vi forsøge vores bedste for at vælge aflæsning punkt, som er tættere på dig.Vi garanterer ikke, at det er tættest på dig.Hvis der er udpeget en logistik, forklar med kundeservice personale, og angiv den adresse og kontaktoplysninger på Yiwu logistik virksomhed.Efter levering, vil vi informere dig om leveringstiden, ordrenummer og kontaktoplysninger for shipping-afdeling så hurtigt som muligt.Levering logistik fragt er generelt beregnes efter volumen, hvis der er en højere fragt som grund for afvisning, vi vil ikke vende tilbage.Vi kan ikke garantere, at hastigheden af transporten.Transport tid i de forskellige regioner er forskellige.Hvis der er en kunde, som har en klar gang krav, skal du ikke placere en ordre.Når du placerer en ordre, vil produktet ikke kunne leveres, fordi den ankomsttidspunkt er ikke i tide.Kunden vil bære den frem og tilbage, fragt og alle tab.Du bedes venligst medbringe dit ID-kort til fragtcentral for at afhente varen. (køberen skal bære de udgifter der er for levering procedurer efter ankomsten, eller levering af udgifter i forbindelse med logistik firma til at levere varerne til døren.)

Efter salget beskrivelse

1. Hvordan til at beskæftige sig med defekt farve forskel produkter?

Først og fremmest, læs venligst vores vejledning og fragt instruktioner omhyggeligt før du køber

I tilfælde af små defekter, små maling drop og andre problemer, vil vi rettidig efter-salg samråd med dig igennem en god kommunikation, hvis vores problemer med kvaliteten, hvilket resulterer i manglende salg, problemet produkter har tilbage, og replacement service, kan også løses gennem kommunikation og forhandling.

2. Hvordan til at håndtere mindre og forkerte hårprodukter?

Hvis du opdager, at produktet er mindre end leveret, bedes du kontakte os i god tid.Vi vil gennemgå distribution og levering inden for en bestemt periode.Hvis det virkelig er vores grund, vil vi bære deres del af ansvaret.

En du kan acceptere det.Virksomheden vil kompensere dig med en smuk gave, og returnere den forskel at du i de næste køb.

B kan du ikke acceptere det.Hvis du vælger at tilbagebetaling, bedes de pakke den originale emballage boks af produktet for at sikre, at virksomhedens sekundære salg, vil ikke blive berørt.I fald den originale emballage eller produktskade påvirker sekundær salg, vores virksomhed vil afvise eller betragte det som ikke er modtaget.

3. Hvordan til at beskæftige sig med de beskadigede produkter?

I form af produkt, emballage, vi har gjort vores bedste.Selskabet samarbejder med logistik virksomheder med et godt omdømme, for at sikre ankomsten af varer.I tilfælde af at produktet er beskadiget og ikke kan repareres, Bedes du tage billeder til vores kundeservice for at få en bekræftelse indenfor 48 timer , vil Vi holde det på fil.Behandling metode er 1. Genudstedelse af de næste køb. 2. Det samme beløb vil blive fratrukket for den næste køb. (med undtagelse af i udlandet, og Hong Kong, Macao og Taiwan, vil vi ikke være ansvarlige for skader forårsaget af den lange afstand mellem Hong Kong, Macao og Taiwan.)

Afkast og udskiftning varsel

1. Kunden skal kontrollere, at mængden og kvaliteten af varerne senest 4 dage efter modtagelsen af varerne.Hvis der er noget problem, kundeservice skal give en besked i tide.nå, Hvis der ikke er gjort indsigelse inden 4 dage, anses det for at der er noget problem i dette samarbejde , Lukke handlen.Subjektive utilfredshed, i den fantasi, som den grund, er det faktiske afkast for ikke-kvalitet problemer, vil ikke blive accepteret.Inspektion og professionel pakning før levering.

2. Før returnering af varer, bedes du kommunikere med vores kundeservice for at bekræfte den produktkategori og mængde.Hvis de varer, der returneres direkte uden nogen form for varsel, vil vi ikke acceptere det.Den originale emballage af den / de returnerede produkter skal være intakt, og de produkter, der skal være i god stand, så ikke at påvirke den sekundære salg.I tilfælde af skader på emballagen eller produkter, sekundær salg vil blive berørt.Hvis virksomheden nægter eller anses for at have modtaget det, vil vi ikke sende det tilbage.


Nafibashi
2021-01-22
4/5
Product looks as pictured. However, there has been me quality problems.

Skriv en anmeldelse

Relaterede varer